Lust

Je volle lippen.
Je glanzende haar.
Je jurk met stippen,
zo flaneerde je daar.
Je moet nu toch begrijpen
dat ik niet anders kon
dan me aan je te vergrijpen.
Het was de lust die overwon.
Het was de lust die overwon.

Geef maar toe dat je genoot.
Daar kan je niet omheen.
De passie die uit je ogen spoot
merkte ik meteen.
Je krijste, je spartelde,
je kronkelde, je gilde.
Je hele lijf dartelde
omdat je nog meer wilde.
Omdat je nog meer wilde.

Ik nam je langs achter,
ik nam je langs voren.
Soms harder, soms zachter.
Het kon je bekoren.
Waarom je plots moest bijten
en krabben en slaan,
me vol schold met verwijten
kon ik niet verstaan.
Kon ik niet verstaan.

Ik gunde je mijn lijf
met alles erop en eraan.
Maar jij, goor wijf
vond dat niet volstaan.
Je dwong me tot wat ik deed.
’t Was mijn keuze niet,
toen ik je keel oversneed
en je voor dood achterliet.
En je voor dood achterliet.

©Haryanti Frateur

Reacties